ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

 

Η ομάδα One Step Beyond_Endurance Team δημιουργήθηκε από τον Τζεφαλή Δημήτρη, απόφοιτο του  Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης , εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής, και προπονητή κλασικού αθλητισμού. Σκοπός της δημιουργίας της ομάδας είναι η εξάπλωση του τρεξίματος και η προαγωγή της υγείας των κατοίκων της πόλης που ζει, και όχι μόνο.

Στόχος του είναι η ενασχόληση ολοένα και περισσότερων ανθρώπων με τον αθλητισμό και, ειδικότερα, με το τρέξιμο μεγάλων αποστάσεων. Για τον ίδιο, ο αθλητισμός είναι μία δραστηριότητα που δεν έχει ηλικία. Είναι τρόπος ζωής! 

Η βελτίωση των αθλούμενων μπορεί να συμβεί χωρίς τραυματισμούς και άσκοπες επιβαρύνσεις, ωστόσο απαιτείται η γνώση της Επιστήμης της Φυσικής Αγωγής και η χρήση ορθών προπονητικών μεθόδων, ανάλογα με την βιολογική και προπονητική ηλικία και το προηγούμενο επίπεδο των αθλητριών και αθλητών.

Με τη συγγραφή άρθρων αναφορικά με το τρέξιμο, προσπαθεί να ενημερώσει τη δρομική κοινότητα σχετικά με τις νέες προπονητικές μεθόδους και έρευνες. 

Η διάδοση όλων των παραπάνω, η συμβολή του τρεξίματος στην υγεία και στην ψυχολογία των ανθρώπων, είναι μεταξύ των στόχων της συγκεκριμένης ιστοσελίδας.

 

Μπορείτε να πληροφορηθείτε για ορισμένες απόψεις του αναφορικά με το τρέξιμο και άλλα θέματα εδώ.

ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΚΟΝΤΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ

Με χαρά σάς ανακοινώνουμε ότι κυκλοφορεί το βιβλίο ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΚΟΝΤΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ του Δημήτρη Τζεφαλή (ιδρυτή της One Step Beyond_Endurance Team).

 

 

Το βιβλίο ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΚΟΝΤΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ αποτελεί έναν ολοκληρωμένο οδηγό τόσο για τους νεοεισερχόμενους δρομείς στον μαγικό κόσμο των μεγάλων αποστάσεων, όσο και για τους έμπειρους αθλητές. Ταυτόχρονα αποτελεί ένα σημαντικό βοήθημα για τους προπονητές που ασχολούνται με τους αγώνες αντοχής.

 

Στο βιβλίο ο αναγνώστης θα βρει:

  • Τεχνικές βελτίωσης της δρομικής τεχνικής και της αναπνοής.
  • Πλήρη οδηγό διατάσεων.
  • Έναν πλήρη οδηγό ασκήσεων ενδυνάμωσης για όλο το σώμα.
  • Πώς να δομήσει σωστά το ετήσιο πρόγραμμά του, κατανοώντας τον σκοπό κάθε προπόνησης.
  • Πώς να επιλέγει τους σωστούς ρυθμούς προπόνησης και αγώνων.
  • Πώς να προπονείται με διάρκεια, διατηρώντας την καλή σωματική υγεία και προλαμβάνοντας τους τραυματισμούς.
  • Συμβουλές διατροφής, ενυδάτωσης, ψυχολογίας, τακτικής αγώνων.
  • Προσεγμένα και εφαρμοσμένα προγράμματα από τα 5 χλμ. έως τον μαραθώνιο (που αγγίζουν τα όρια της εξατομίκευσης).

 

Για περισσότερες πληροφορίες και παραγγελίες πατήστε εδώ.

                    Age Themes